BESTELLING
Als u wijzigingen in uw bestelling wilt aanbrengen, neem dan alstublieft contact met ons op, en wij zullen u zo goed mogelijk helpen.
Houd er rekening mee dat onze bestellingen doorgaans direct na het plaatsen worden verwerkt en kort daarna worden klaargezet voor verzending, wat betekent dat wijzigingen niet altijd mogelijk zijn.
U kunt uw bestelling annuleren voordat ons magazijn met de verwerking ervan begint.
Neem alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op, en wij zullen ons best doen om u te helpen.
Houd er rekening mee dat we bestellingen snel verwerken en dat annuleringen niet altijd kunnen worden gegarandeerd als het verzamelproces al is gestart..
Als u uw kortingscode bent vergeten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zij zullen u helpen dit op te lossen, zodat u gebruik kunt maken van uw korting.
De minimale bestelwaarde is 100 SEK.
Helaas kunnen we geen exacte tijd aangeven wanneer het product weer beschikbaar zal zijn.
Bezoek regelmatig onze website of neem contact op met onze klantenservice voor updates.
U kunt het product ook volgen op onze website om meldingen te ontvangen wanneer het weer op voorraad is.
Als u een bericht heeft ontvangen over voorraadfouten, neem dan contact op met onze klantenservice om alternatieve oplossingen te bespreken.
We zullen ons best doen om u te helpen.
Als we nog niet zijn begonnen met het verwerken van uw bestelling, kunnen we in sommige gevallen het bezorgadres wijzigen. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, en zij zullen u hierbij helpen.
Voor de volledige voorwaarden van elke optie kunt u terecht op de website van Klarna.
Wij maken gebruik van 3D Secure voor veilige kaartbetalingen.
LEVERING
Wij verzenden meestal met PostNord Varubrev, dat traceerbaar is en in uw brievenbus wordt bezorgd. Grotere pakketten worden afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Swegmark neemt de verantwoordelijkheid als de brief onderweg naar de brievenbus verloren gaat. Houd er rekening mee dat wij geen artikelen vervangen als de brief in de brievenbus is afgeleverd. Als u PostNord hebt gekozen voor levering bij een afhaalpunt of pakketkluis, kunt u uw bestelling eenvoudig volgen met het verzend-ID via e-mail of de PostNord-app.
Je kunt ook kiezen om in plaats daarvan 9,9 euro te betalen en levering te krijgen met DHL Parcel Connect.
Normaal gesproken duurt de levering 1-4 werkdagen vanaf het moment dat u uw bestelling plaatst. Als uw bestelling vertraging oploopt, nemen wij contact met u op en stellen wij een nieuwe leverdatum voor.
RETOUR/OMRUILING
Bevestig het voorafbetaalde verzendlabel op het pakket (49 SEK wordt bij de aankoop aangepast) of betaal zelf de verzendkosten en stuur het naar het volgende adres: Underwear Sweden AB, t.a.v. Return Web, Box 281, 501 13 Borås.
Klarna, onze betalingspartner, past de factuur aan zodra we de retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd.
Nadat we uw retour hebben ontvangen en goedgekeurd, zullen we Klarna op de hoogte brengen, en zij zullen de terugbetaling afhandelen.
Het kan enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening wordt teruggestort.
Het volgende is van toepassing op de staat van het artikel bij retour/omruiling:
- Labels, verzegelingen, intiem beschermingsmateriaal en andere productlabels moeten bevestigd blijven.
- De verpakking van het artikel moet onbeschadigd zijn.
- Het artikel mag niet gebruikt zijn en moet schoon zijn, vrij van make-up, haar, parfum of andere geuren.
- Er mogen geen onderdelen ontbreken (zoals bh-bandjes of iets dergelijks). Houd er rekening mee dat een geretourneerd product niet teruggestuurd kan worden naar jou als klant. Je kunt meer lezen over omruilingen en retouren HIER.
Als consument heb je 14 dagen vanaf de ontvangst van de goederen om ons op de hoogte te stellen van je besluit om de aankoop te annuleren.
Daarna heb je nog eens 14 dagen om het product/de producten aan ons te retourneren. De volledige voorwaarden zijn HIER te vinden.
If you're missing your shipping label and need to return an item, we recommend contacting our customer service as soon as possible, and we'll assist you further.
KLACHT
Volgens de wet heb je het recht om binnen 3 jaar na de aankoopdatum een klacht in te dienen over een product, waarbij 2 maanden als een redelijke termijn voor melding wordt beschouwd.
Het klachtrecht dekt originele gebreken en niet de gebreken die door normale slijtage zijn veroorzaakt.
In geval van een klacht of transportschade, neem dan contact op met onze klantenservice en voeg foto’s, een beschrijving van het probleem en het bestelnummer bij. Verzendkosten worden vergoed in geval van klachten/onjuist geleverde artikelen. Artikelen die onder rembours worden geretourneerd, worden door ons niet geaccepteerd.
Bij onjuiste leveringen of ontbrekende artikelen heb je als consument het recht om binnen een redelijke termijn een klacht over het artikel in te dienen. We stellen het op prijs als je contact met ons opneemt zo spoedig mogelijk na ontvangst van de bestelling.
OVERIGE
Voor samenwerkingsverzoeken en zakelijke relaties kunt u contact met ons opnemen via webshop@underwearsweden.com.
We kijken ernaar uit om meer over uw voorstel te horen!
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in een stage bij ons!
Neem contact op met onze klantenservice, zij zullen je helpen om in contact te komen met de juiste persoon/afdeling.
TIPS
Soms kan het lastig zijn om precies te weten welke maat je moet bestellen.
Daarom hebben we een gids ontwikkeld om je te helpen de juiste beha-maat te vinden. Klik HIER om direct naar de gids te gaan.
Daar vind je ook de 'Probleemoplosser' - eenvoudige tips en trucs voor meer comfort en een betere pasvorm.
Voor de beste zorg voor je ondergoed raden we aan om DEZE gids te volgen.
Deze gids bevat gedetailleerde instructies over hoe je je ondergoed goed kunt wassen, drogen en verzorgen om de levensduur te verlengen en de kwaliteit te behouden.
Schouderbandjes die afzakken kunnen vervelend zijn. Er zijn verschillende mogelijke oorzaken en oplossingen voor dit probleem:
- Te lange schouderbandjes: Als de schouderbandjes te lang of te los zitten, kunnen ze gaan afzakken. Overweeg een beha met bredere en verstelbare bandjes voor een betere pasvorm.
- Slijtage: Door slijtage verliezen elastische schouderbandjes na verloop van tijd hun effectiviteit. Als je beha oud is of veel is gedragen, kan het tijd zijn voor vervanging.
- Verkeerde maat: Als de schouderbandjes niet goed passen, kan dit komen doordat je niet de juiste behamaat hebt. Gebruik deze gids om je juiste maat te vinden.
- Olie en lotion: Lichaamsolie en bodylotion kunnen de schouderbandjes glad maken, waardoor ze gaan glijden. Probeer te voorkomen dat je deze producten direct op de schouderbandjes aanbrengt.
Kies voor beha-modellen met gekruiste rugbandjes, aangezien deze kunnen helpen om de schouderbandjes op hun plaats te houden. Als je beha geen gekruiste rugbandjes heeft, kan onze back strap converter een oplossing zijn die net zo goed werkt.
Als de schouderbandjes blijven afzakken ondanks je inspanningen om het probleem op te lossen, is het misschien een goed idee om contact met ons op te nemen.
Net zoals er verschillende soorten borsten zijn, zijn er ook verschillende soorten beha's.
Voor verschillende smaken en stijlen, maar ook voor verschillende gelegenheden en gebruik. Je moet je de hele dag comfortabel voelen in je beha.
Lees meer over onze verschillende types en vind de beha die bij jou past HIER.
De meest voorkomende reden dat de rand van de beha oprolt, is meestal dat de beha te klein is.
Dit geldt vooral voor zachte beha's en in sommige gevallen ook voor sportbeha's.
Om te voorkomen dat de rand oprolt, is het belangrijk dat je de juiste beha-maat en een goede pasvorm hebt, gebruik onze GIDS om de juiste te vinden.
Als de beha te strak zit of niet genoeg ondersteuning biedt, kan dit er ook voor zorgen dat de rand oprolt.
De reden dat de zwarte beha strakker kan aanvoelen vergeleken met de witte, is dat zwarte stoffen meestal meer geverfd zijn en daardoor iets stijver kunnen zijn.
Dit kan de indruk wekken dat de beha strakker zit of strakker aanvoelt tijdens het dragen.
Omdat kwaliteit en comfort voor ons voorop staan, zijn we goed op de hoogte van de gebruikte materialen en hun eigenschappen.
Het moet comfortabel zijn om te dragen, lang meegaan en bij voorkeur lokaal geproduceerd worden om de impact op het milieu te minimaliseren.
Lees onze materiaalhandleiding en ontdek hoe materialen de ervaring en duurzaamheid beïnvloeden.
De omtrek van de band rond de bh is niet hetzelfde als de bh-maat volgens de maattabel.
Men zou kunnen denken dat je de totale lengte van de band kunt meten en dit als bh-maat kunt gebruiken.
De bh-maat is echter niet gebaseerd op de totale lengte van de band rond de borst, maar op de omtrekmeting onder de buste.
Als de band even lang is als je omtrekmeting, biedt deze niet de juiste ondersteuning en zal de bh niet goed passen.
Daarom raden we aan om de omtrek onder de buste nauwkeurig te meten om de juiste bh-maat te vinden.
Als je twijfelt, kan professioneel advies nuttig zijn om een goede pasvorm en maat te garanderen. Neem gerust contact op met onze klantenservice.
CONTACT MET
Wanneer u contact met ons opneemt, vermeld dan alstublieft uw ordernummer voor snellere afhandeling.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar: maandag - donderdag tussen 9:00 en 15:00 uur. Gesloten voor lunch van 12:00 tot 13:00 uur.
U kunt ons altijd bereiken via e-mail - u ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.
E-mail: webshop@underwearsweden.com
Telefoon: 033-23 76 10
Voor vragen over uw factuur, neem contact op met Klarna op het volgende telefoonnummer: 08-120 120 10.
U kunt ook contact met hen opnemen via klarna.com/se/kundserviceOnze klantenservice is telefonisch bereikbaar: maandag - donderdag tussen 9:00 en 15:00 uur. Gesloten voor lunch van 12:00 tot 13:00 uur.
U kunt ons altijd via e-mail bereiken - u ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.
Uitzonderlijke openingstijden:
- 28 maart, Witte Donderdag - 9:00 - 12:00
- 12 april, Paasmaandag - gesloten
- 1 mei - gesloten
- 9 mei, Hemelvaartsdag - gesloten
- 6 juni, Nationale feestdag - gesloten
- 20 juni - 9:00 - 12:00
- 24 december, Kerstavond - gesloten
- 25 december, Eerste Kerstdag - gesloten
- 26 december, Tweede Kerstdag - gesloten
- 31 december, Oudejaarsavond - gesloten
- 1 januari 2025, Nieuwjaarsdag - gesloten