Retourneren en ruilen | Swegmark Of Sweden
  • Gratis levering vanaf 69,90 €
  • 3-4 levertijden
  • Open aankoop 14 dagen

Retourneren en ruilen

 

Ruilen

Als u wilt ruilen, moet u uw artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
Voor ruilen gelden dezelfde voorwaarden als voor retouren en herroepingsrecht.


Ga als volgt te werk bij retourneren:

1. Vul het retourformulier in dat met uw zending werd meegeleverd. Voer de reden voor de retourzending in door op het retourformulier de optie aan te vinken die het meest overeenkomt.

2. Alle geretourneerde goederen moeten goed verpakt zijn in een tas of doos. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking.

3. Bevestig de vrachtbrief (prepaid retourzending) op de buitenkant van de verpakking, u vindt deze ook in het pakket. Op de vrachtbrief staat alle informatie die nodig is om de retourzending correct te versturen. De retourzending is prepaid, dit wordt aan u in rekening gebracht wanneer de aanpassing van uw aankoop plaatsvindt (momenteel 8.62 Euro). Natuurlijk kunt u de verzendkosten ook zelf betalen en het volgende retouradres op het pakket schrijven:Underwear Sweden, Att: Retur Web, Box 281, 501 13 Borås, Zweden

4. Als u de prepaid vrachtbrief gebruikt, moet u het retourpakket inleveren bij een afhaalpunt van de post. Als u ervoor kiest om de verzendkosten zelf te betalen, kunt u het pakket overal inleveren

5. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, rapporteren we dit aan Klarna, onze betalingspartner. Zij zullen zorgen voor de terugbetaling/verrekening aan u. Zie meer info onder het kopje ”Restitutie” hieronder.

Het duurt ongeveer 5-10 dagen voordat een retourzending bij ons aankomt en wordt afgehandeld. Zodra we het artikel hebben binnengekregen
en zien dat de staat goed is, wordt uw geld terugbetaald.

Wij kunnen geen wijzigingen registreren, als u als klant een product wilt ruilen of een nieuwe bestelling wilt plaatsen, moet u zelf een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. 

Als u uw bestelling hebt geplaatst tijdens een campagne, neem dan conotact met ons op en wij helpen u verder.


De volgende eisen zijn van toepassing op de productkwaliteit bij retourneren en ruilen

- Als het geretourneerde artikel is gebruikt, vuil of beschadigd is, houden we een bedrag in voor waardevermindering.

- Labels, loodjes en andere productlabels moeten nog aan het artikel vastzitten.

- De verpakking van de goederen moet intact zijn. Alle verpakkingsvormen en toebehoren moeten samen met het product worden geretourneerd.

- Bij evt. retourneren van badpakken en bikinibroekjes moet de intieme bescherming intact zijn, om de retourzending goed te kunnen keuren.

- Het is niet mogelijk om slips te retourneren omdat deze worden beschouwd als intieme producten en geen intieme bescherming hebben. Het artikel wordt naar u teruggestuurd en u betaalt zowel de retourzending als de nieuwe verzendkosten.

- Geen enkel onderdeel mag ontbreken (bh-band of soortgelijk).

Bij retourneren betaalt u zelf de verzendkosten van uw pakket aan ons.
Bij retourneren bent u verantwoordelijk voor het transportrisico, d.w.z. u bent aansprakelijk voor de goederen totdat ze aan ons zijn overhandigd door de vervoerder (bijv. Posten).
Als we u het verkeerde artikel hebben gestuurd, staan wij uiteraard voor alle kosten die gepaard gaan met het retourneren.
Een artikel kan worden geretourneerd ongeacht de staat, maar in de volgende gevallen kan een waardevermindering plaatsvinden:

- Als het product beschadigd is
- Als het product is gebruikt en niet schoon, vrij van make-up, haar, parfum of andere geuren is.
- Als er geen labels, afdichtingen of andere productlabels zijn.
- Indien de verpakking van de goederen beschadigd is.
- Indien niet alle verpakkingen en toebehoren samen met het product worden geretourneerd.
- Als een deel ontbreekt (bh-band of dergelijke).
- RC[1Opengemaakte verpakkingen met bodies, corrigerende slips en slips kunnen niet geretourneerd worden vanwege hun intieme karakter (100% afschrijving).

Zodra we ze hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt er een akkoord voor terugbetaling naar Klarna gestuurd.

Volgens de Zweedse wetgeving heeft u het recht om uw aankoop te annuleren en uw goederen te retourneren binnen 14 dagen nadat u uw goederen hebt ontvangen.
Meer informatie hierover vindt u onder aankoopvoorwaarden.

Als we u het verkeerde artikel hebben gestuurd, staan wij uiteraard voor alle kosten die gepaard gaan met het retourneren.