Veelgestelde vragen
Hoe verander ik mijn bestelling?
Als u iets in uw bestelling wilt wijzigen, probeer dan contact met ons op te nemen via support@swegmark of telefonisch op +46(0)33-236130 dan helpen wij u in zoverre in onze macht ligt. Onze bestellingen worden meestal direct verwerkt en gepickt.
Ruilen
Als u wilt ruilen, moet u uw artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Voor ruilen gelden dezelfde voorwaarden als voor retouren en herroepingsrecht.
Retourneren, claims en herroepingsrecht
1. Vul het retourformulier in dat met uw zending werd meegeleverd. Voer de reden voor de retourzending in door op het retourformulier de optie aan te vinken die het meest overeenkomt.2. Alle geretourneerde goederen moeten goed verpakt zijn in een tas of doos. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking.
3. Bevestig de vrachtbrief (prepaid retourzending) op de buitenkant van de verpakking, u vindt deze ook in het pakket. Op de vrachtbrief staat alle informatie die nodig is om de retourzending correct te versturen. De retourzending is prepaid, dit wordt aan u in rekening gebracht wanneer de aanpassing van uw aankoop plaatsvindt (momenteel 8.62 Euro). Natuurlijk kunt u de verzendkosten ook zelf betalen en het volgende retouradres op het pakket schrijven:Underwear Sweden, Att: Retur Web, Box 281, 501 13 Borås, Zweden
4. Als u de prepaid vrachtbrief gebruikt, moet u het retourpakket inleveren bij een afhaalpunt van de post. Als u ervoor kiest om de verzendkosten zelf te betalen, kunt u het pakket overal inleveren
5. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, rapporteren we dit aan Klarna, onze betalingspartner. Zij zullen zorgen voor de terugbetaling/verrekening aan u. Zie meer info onder het kopje ”Restitutie” hieronder.
Het duurt ongeveer 5-10 dagen voordat een retourzending bij ons aankomt en wordt afgehandeld. Zodra we het artikel hebben binnengekregen
en zien dat de staat goed is, wordt uw geld terugbetaald.
Wij kunnen geen wijzigingen registreren, als u als klant een product wilt ruilen of een nieuwe bestelling wilt plaatsen, moet u zelf een nieuwe bestelling plaatsen via onze website.
Een artikel kan worden geretourneerd ongeacht de staat, maar in de volgende gevallen kan een waardevermindering plaatsvinden:
- Als het product beschadigd is.
- Als het product is gebruikt en niet schoon, vrij van make-up, haar, parfum of andere geuren is.
- Als er geen labels, afdichtingen of andere productlabels zijn.
- Indien de verpakking van de goederen beschadigd is.
- Indien niet alle verpakkingen en toebehoren samen met het product worden geretourneerd.
- Als een deel ontbreekt (bh-band of soortgelijk).
- Opengemaakte verpakkingen met body´s, gordels en slips kunnen niet geretourneerd worden vanwege hun intieme karakter (100% afschrijving).
Zodra we ze hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt er een goedkeuring naar Klarna gestuurd voor terugbetaling.
Meer informatie hierover vindt u onder aankoopvoorwaarden.
Als we het verkeerde artikel hebben verstuurd, staan we uiteraard voor alle kosten die gepaard gaan met het retourneren.
Levering
De gebruikelijke levertijd is 3-4 werkdagen vanaf het moment van bestelling. Wanneer uw bestelling is vertraagd, nemen we contact met u op en stellen we een nieuwe bezorgingsdatum voor. U heeft dan het recht om de bestelling te annuleren. Prijsverhogingen of prijsverlagingen in onze webshop hebben geen invloed op reeds uit ons magazijn verzonden bestellingen.
Welke maat moet ik kiezen?
U kunt onze BH-gids gebruiken om hulp te krijgen bij het kiezen van de juiste maat BH - Klik hier.
Kortingscode
Kortingscode en cadeaubonnen worden toegevoegd aan de kassa.