Retourneren en ruilen | Swegmark Of Sweden
  • 4-10 dagen levering
  • Gratis levering vanaf 59,90
  • Open aankoop 14 dagen

Retourneren en ruilen

 

Ruilen

Als u wilt ruilen, moet u uw artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
Voor ruilen gelden dezelfde voorwaarden als voor retouren en herroepingsrecht.


Retourneren, claims en herroepingsrecht

1. Registreer uw retour onder “Mijn pagina´s” op www.swegmark.nl
- Log in met de gebruikersgegevens die u per e-mail hebt ontvangen toen u uw aankoop bij ons deed. Als u geen gegevens hebt, klikt u op wachtwoord vergeten en er wordt een nieuw wachtwoord naar u verzonden.

2. Klik op retourneren en vervolgens op ruilen/retourneren.
Kies het ordernummer en vervolgens welk artikel u wilt retourneren. Vergeet niet om aan te vinken dat het artikel wordt geretourneerd, kies de reden en klik vervolgens op doorgaan.

3. Nu is uw retourzending geregistreerd en heeft u een retournummer ontvangen.
Vergeet niet om het retournummer hieronder te noteren, samen met het retouradres.

4. Verpak het artikel/de artikelen in originele staat incl etiketten, gebruik bij voorkeur de originele verpakking.

5. Plaats het retourlabel + porto op het pakket en breng de retourzending naar een postagentschap. De retourzending wordt door u als klant betaald.

Het duurt ongeveer 5 dagen voordat een retourzending bij ons aankomt en wordt afgehandeld. Zodra we het artikel hebben binnengekregen en zien dat de staat goed is, wordt uw geld terugbetaald aan Klarna.

N.B.! Als u de maat of kleur wilt ruilen, moet u een nieuwe bestelling plaatsen

Retouradres:

Swegmark of Sweden AB
T.a.v.: Retur Web
Box 281
501 13 Borås, Zweden

De volgende eisen zijn van toepassing op de productkwaliteit bij retourneren en ruilen

- Als het geretourneerde artikel is gebruikt, vuil of beschadigd is, houden we een bedrag in voor waardevermindering.

- Labels, loodjes en andere productlabels moeten nog aan het artikel vastzitten.

- De verpakking van de goederen moet intact zijn. Alle verpakkingsvormen en toebehoren moeten samen met het product worden geretourneerd.

- Bij evt. retourneren van badpakken en bikinibroekjes moet de intieme bescherming intact zijn, om de retourzending goed te kunnen keuren.

- Het is niet mogelijk om slips te retourneren omdat deze worden beschouwd als intieme producten en geen intieme bescherming hebben. Het artikel wordt naar u teruggestuurd en u betaalt zowel de retourzending als de nieuwe verzendkosten.

- Geen enkel onderdeel mag ontbreken (bh-band of soortgelijk).

Bij retourneren betaalt u zelf de verzendkosten van uw pakket aan ons.
Bij retourneren bent u verantwoordelijk voor het transportrisico, d.w.z. u bent aansprakelijk voor de goederen totdat ze aan ons zijn overhandigd door de vervoerder (bijv. Posten).
Als we u het verkeerde artikel hebben gestuurd, staan wij uiteraard voor alle kosten die gepaard gaan met het retourneren.
Een artikel kan worden geretourneerd ongeacht de staat, maar in de volgende gevallen kan een waardevermindering plaatsvinden:

- Als het product beschadigd is
- Als het product is gebruikt en niet schoon, vrij van make-up, haar, parfum of andere geuren is.
- Als er geen labels, afdichtingen of andere productlabels zijn.
- Indien de verpakking van de goederen beschadigd is.
- Indien niet alle verpakkingen en toebehoren samen met het product worden geretourneerd.
- Als een deel ontbreekt (bh-band of dergelijke).
- RC[1Opengemaakte verpakkingen met bodies, corrigerende slips en slips kunnen niet geretourneerd worden vanwege hun intieme karakter (100% afschrijving).

Zodra we ze hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt er een akkoord voor terugbetaling naar Klarna gestuurd.

Volgens de Zweedse wetgeving heeft u het recht om uw aankoop te annuleren en uw goederen te retourneren binnen 30 dagen nadat u uw goederen hebt ontvangen.
Meer informatie hierover vindt u onder aankoopvoorwaarden.

Als we u het verkeerde artikel hebben gestuurd, staan wij uiteraard voor alle kosten die gepaard gaan met het retourneren.